Butiks login

 

 

 

Lediga tjänster

  
Gotham 620 LJ
 
 
 
 
Torkel logga u stol 11 cm

 

Är du vår nya kollega på inköp?

Nu letar vi på Torkelson Möbel AB efter en ny kollega till vår inköpsavdelning. Har du ekonomibakgrund och vill jobba med operativt inköp och logistik så är det här tjänsten för dig!

Torkelson Möbel AB

Torkelson designar och produktutvecklar möbler för den nordiska möbelmarknaden. Vi gör allt designarbete från grunden och lägger ut produktion till leverantörer med långvarig möbeltradition. I Skånes Fagerhult lagerför vi och distribuerar möbler till kunder i framförallt Skandinavien.  Torkelson är ett familjeägt företag med 15 anställda och en omsättning på ca 60 Miljoner Kr.

Din roll som inköpare hos oss

Som inköpare på Torkelson får du en varierande arbetsdag med en rad utmanande arbetsuppgifter som hör det administrativa yrket till. Arbetsuppgifterna innebär att dagligen göra beställningar från våra tillverkare, leveransbevaka, göra behovsanalyser, kontrollera lagersaldon och diverse andra förekommande administrativa arbetsuppgifter så som hantering av leverantörsfakturor. Arbetet innebär att tillsammans med en kollega och inköpschef driva det operativa arbetet framåt och se till att vi har rätt mängd varor på lager. Du kommer ha mycket kontakter såväl externt som internt.

Du är initiativrik och tycker om att jobba i ett högt tempo och med dagliga deadlines. Du är en kreativ person som inspireras av att dela med dig av nytänkande, utveckling och analys. Du är en glad, positiv och social person som har lätt för att samarbeta och tycker om att jobba med olika typer av människor. Du är noggrann och har en hög arbetsmoral.

För arbetet krävs att du till fullo behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt har goda datakunskaper och att du är van vid att arbeta i Excel. Det är meriterande om du har kunskaper i affärssystemet Pyramid.

För att vara rätt för rollen tror vi att du har ett par års erfarenhet av liknande arbete inom Inköp/Ekonomi och/eller Leveransbevakning.

Tjänsten är till en början en tillsvidaretjänst på 75 % och kan eventuellt utökas om behov finns.


Låter det här som en tjänst för dig? Då vill vi gärna träffa dig! Varmt välkommen med din ansökan senast 15 november 2019, urval sker löpande. Vid frågor gällande tjänsten, kontakta Kristofer Nilsson, Inköpschef, på 0433-325 00.

Ansökan skickas till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.bifoga CV och ett personligt brev.